Вакансії
Активно розвиваємось, тому шукаємо професіоналів в нашу дружню команду! Шукаємо ініціативного, активного співробітника, який розділяє нашу систему корпоративних цінностей і бажає розвиватися разом з командою однодумців.
Бухгалтер
Тячів
8 000 – 20 000 грн
Обов’язки: Компанія, яка займається дистрибюцією будівельних матеріалів. Активно розвиваємось, тому шукаємо професіоналів в нашу дружню команду! Шукаємо ініціативного, активного співробітника, який розділяє нашу систему корпоративних цінностей і бажає розвиватися разом з командою однодумців.
ДетальнішеБухгалтер
Тячів
Компанія, яка займається дистрибюцією будівельних матеріалів. Активно розвиваємось, тому шукаємо професіоналів в нашу дружню команду! Шукаємо ініціативного, активного співробітника, який розділяє нашу систему корпоративних цінностей і бажає розвиватися разом з командою однодумців.
- вища професійна освіта;
- досвід роботи на посаді головного бухгалтера від 2 років;
- відмінне знання всіх ділянок управлінського, бухгалтерського, податкового обліку.
- знання і досвід складання всієї фінансової, податкової та управлінської звітності.
- впевнений користувач 1C Бухгалтерія 8, 1С, Microsoft Office (робота зі зведеними таблицями Excel, обробка даних за допомогою формул), клієнт-банк;
- досвід проходження податкових або аудиторських перевірок, досвід спілкування з контролюючими органами;
- аналітичне мислення, робота з великими обсягами інформації;
- організованість, відповідальність, орієнтовність на результат та терміни.
- Організація і ведення бухгалтерського обліку;
- Контроль і координація роботи відділу бухгалтерії;
- Забезпечення повного, достовірного і своєчасного відображення інформації відділом на підставі первинних документів і облікових політик Компанії;
- Відповідальність за законність, своєчасність і правильність оформлення і складання документів відділом; дотримання облікових політик Компанії; фінансової дисципліни; правильності нарахування та перерахування податків до державного бюджету та інших платежів;
- Постійна комунікація з податковими органами (перевірка взаєморозрахунків, відображення звітності, підготовка відповідей на запити, оскарження)
- Складання і відповідальність за результат і надання в терміни управлінської звітності CEO компанії;
- Контроль, складання і планування податкового навантаження Компанії;
- Формування електронних даних доходів для відображення в книгах доходів ФОП.
- Випробувальний термін обов’язковий — 2−3міс
- П’яти денний робочий тиждень;
- Графік роботи з 8.00 до 18.00
- Корпоративний мобільний зв’язок
- У підпорядкуванні помічник бухгалтера
Якщо вас зацікавила вакансія, телефонуйте нам або надсилайте ваше резюме
Менеджер з закупівель
Тячів
15 000 – 25 000 грн
Обов’язки: Гуртова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт;
ДетальнішеМенеджер з закупівель
Тячів
Гуртова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт;
- Стаж роботи в напрямку продаж
- Дотримання робочої та посадової інструкцій
- 5 дневний робочий тиждень
Якщо вас зацікавила вакансія, телефонуйте нам або надсилайте ваше резюме
Менеджер з продажу
Тячів
10 000 - 25 000 грн
Обов’язки: Гуртова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт:
ДетальнішеМенеджер з продажу
Тячів
Гуртова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт:
- вища освіта;
- досвід роботи в активних продажах в сегменті В2В та B2C;
- знання технології продажів, досвід ведення переговорів і роботи з запереченнями;
- відмінні комунікативні навички;
- пунктуальність, обов’язковість, наполегливість, готовність навчатися, позитивний настрій;
- досвідчений користувач ПК (MS Word, Excel, 1C):
- Наявність власного легкового автомобіля:
- активний пошук і залучення нових клієнтів (будівельні компанії, будівельні бригади, майстри, прораби, кінцеві споживачі (які будуються чи роблять ремонт вдома), архітектори, дизайнери і т.д.), телефонні продажі;
- ведення переговорів, закриття угод, укладання договорів;
- формування клієнтської бази, регулярна взаємодія з постійними замовниками;
- взаємодія з проектним і кошторисними відділами на предмет специфікації, розрахунки проектів на її підставі;
- робота за заявками на поставку матеріалів на об'єкти; організація і контроль поставок від А до Я;
- ведення документообігу (договори, рахунки, акти та ін.);
- робота в 1С та Bitrix 24.
Якщо вас зацікавила вакансія, телефонуйте нам або надсилайте ваше резюме